Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Adatvédelmi tájékoztatót itt találja.

GYIK

Mi az IBAN számotok? SWIFT kódotok?

HU95 1040 3181 5052 6854 8565 1000

SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB

Új, bontatlan készüléket kapok?

Igen, webáruházunkban 99%-ban új, bontatlan készülékeket forgalmazunk. Alkalmanként találhatsz bontott készüléket is az oldalunkon, de ezt minden esetben feltüntetjük jól látható helyen, valamint feladás előtt telefonon is jelezzük.

Európai piacos készüléket kapok?

Igen, csak európai piacos készülékeket forgalmazunk.

Van fizikai üzletetek?

Nincs fizikai üzletünk, kizárólag webáruház vagyunk. Személyes átvételre, ügyfélfogadásra ebből kifolyólag nincs lehetőség.

Csomagponton tudok utánvéttel fizetni?

Csomagpontra vagy automatába előre fizetéssel szállítunk. Ha fontos számodra az utánvét lehetősége, GLS házhozszállítás esetén választhatod ezt az opciót, és készpénzzel tudsz majd a futárnál fizetni.

Milyen módon fizethetek utánvét esetén a futárnál?

Csomagjainkat utánvét esetén csak készpénzben rendezheted a futárnál. Ha kényelmesebb számodra a bankkártyás fizetés vagy az előre utalás, ezeket a fizetési módokat is kiválaszthatod a megrendelésedkor.

Ha nem szeretnék egy összegben fizetni a kiválasztott készülékért, van más lehetőségem?

Ebben az esetben az online áruhitelt javasoljuk. Így a készülék vételárát a bank által meghatározott részletekben tudod rendezni.

Hogyan igényelhetek online áruhitelt?

Vásárláskor a pénztárban az „online áruhitel” fizetési módot, mellé pedig a GLS házhozszállítást kiválasztva átirányítunk a partner pénzintézetünk oldalára, ahol lépésről lépésre intézheted el az áruhitelt.

További részleteket az alábbi linken találsz: https://www.coolmobile.hu/mkb-bank-online-aruhitel

Mennyi a szállítási határidő?

Termékeink adatlapján három különböző státuszt találsz.
A „Raktáron” státuszú termékeinket várhatóan 2-3 munkanapon belül,
a „Rendelhető” státuszú termékeinket pedig várhatóan 3-5 munkanapon belül szállítjuk ki.

„Kifutott” vagy „Ideiglenes hiány” státuszú termékeink aktuálisan nem elérhetők, azonban érdemes időnként ellenőrizni az oldalunkat, mivel készletünk naponta többször változik partnereink készletének függvényében.

Milyen szállítási módokat választhatok?

Webshopunk jelenleg a GLS és az MPL futárszolgálattal dolgozik együtt. Ennek megfelelően
- GLS házhozszállítás,
- GLS csomagautomata,
- GLS csomagpont,
- MPL Posta,
- és MPL csomagautomata szállítási módok közül választhatsz.

Követhetem valahol a rendelésem állapotát? Kapok arról értesítőt, hogy mikor szállítják ki a csomagomat?

Vásárlóinkat minden esetben tájékoztatjuk a rendelés állapotáról e-mailben, valamint a csomagfeladás napján telefonon is. GLS házhozszállítás esetén a feladást követő munkanapon szállítják ki a megadott címre. A futárszolgálat hétköznapokon 8:00-16:00 óráig szállít, a kiszállítás időpontját pedig egy 3 órás időintervallumban határozzák meg e-mailben a kiszállítás napján.

Csomagpont, Posta Pont, vagy csomagautomata esetén is a feladást követő munkanapra várható a csomag érkezése, viszont ez függ az automaták kapacitásától, illetve a cím nyitvatartási idejétől. Ezekben az esetekben javasoljuk megvárni az MPL vagy a GLS értesítő SMS-ét vagy e-mailjét a részletekkel.

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mi a teendőm?

A megrendelésről és az egyes folyamatokról e-mailes tájékoztatás küldünk. Amennyiben ez nem érkezett meg hozzád, érdemes ellenőrizni a Spam vagy a Promóció mappát is. Ha ott sem találod, írj egy e-mailt az info@coolmobile.hu címre, hogy utánanézhessünk a rendelésednek.

Ugyanezen az elérhetőségen a GLS csomagszámot is szívesen megadjuk számodra, amennyiben szükséges.

Hogyan kapom meg a számlát a vásárlásomról?

A számlát e-mailben küldjük ki a szamlazz.hu rendszerén keresztül. Amennyiben nem érkezett meg hozzád, és a Spam vagy a Promóció mappában sem találtad, kérünk, hogy írj egy e-mailt a penzugy@coolmobile.hu címre, és utánanézünk a részleteknek.

Mi van a telefon dobozában?

Az általunk forgalmazott okostelefonok dobozában a gyártó által eredetileg becsomagolt kiegészítőket találod. Ez a Samsung és az Apple készülékek esetében egy töltőkábelt és egy SIM tűt jelent, egyéb márkák esetében töltőfej és szilikontok is társulhat hozzájuk.

A szilikontok jellemzően a Xiaomi telefonok sajátossága, azonban a vásárlói visszajelzések alapján előfordul, hogy ezt a kiegészítőt is lehagyja a gyártó.

Mivel bontatlan készülékeket forgalmazunk, és a gyártástól/típustól függ a doboz tartalma, sajnos nem áll módunkban előre megmondani illetve garantálni, hogy az unboxing videókban található kiegészítőket fogja-e tartalmazni az adott doboz.

Mennyi és milyen garancia érvényes a vásárolt termékre?

Termékeinkre forgalmazói garanciát vállalunk. A Magyarországon hatályos jogszabályoknak megfelelően sávos garanciát biztosítunk az alábbi módon:


10.000 Ft – 250.000 Ft-ig 2 év,
250.000 Ft felett pedig 3 év garancia jár a termékekre.

Amennyiben cégként vásárol tőlünk, a garancia minden esetben 1 év.

Jótállási feltételeink további részleteit az alábbi linken találod: https://www.coolmobile.hu/garancia

Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Amennyiben a nálunk vásárolt készüléken hibát tapasztalsz, a garanciát rajtunk keresztül érvényesítheted. A rendelés adatait, a hiba részleteit – amennyiben megoldható, fényképes vagy videós dokumentációval kiegészítve – az info@coolmobile.hu e-mail címre várjuk. A kollégáink ezután egyeztetik veled a következő lépéseket.

Vállaltok szervizt nem nálatok vásárolt készülékre is?

Mi kizárólag webáruházként üzemelünk. Csak a nálunk vásárolt termékek szervizelését vállaljuk a garancia időtartama alatt.

Mit takar a „Háztól-házig garancia” szolgáltatás?

A „Háztól-házig garancia” szolgáltatásunkat egy adott készülék vásárlásával egy időben rakhatod kosárba. Célja, hogy a garancia ideje alatt felmerülő szállítás, bevizsgálás és visszaküldés ne járjon a vásárlónak többletköltséggel.

Mire vonatkozik?

Új termék vásárlásakor garanciális időszak alatt. A szolgáltatás csak termékkel egyidejűleg vásárolható meg, később már nem lehet pótolni.

Mire nem vonatkozik?

Többszöri újraküldésre át nem vett termék esetén. A szolgáltatás továbbá nem terjed ki törésre vagy bármilyen külső behatás által okozott esztétikai sérülésre.

A garanciális szolgáltatás csak a kiállított számlával együtt érvényes. Ha egy számlán több termék szerepel, de a vevő csak egy háztól házig szolgáltatást igényel, akkor a vásárlónak kell megjelölnie, hogy melyik termékhez szeretné azt igénybe venni. Amennyiben azt nem jelöli meg akkor a szolgáltatás a számlán szereplő legdrágább termékre lesz kiállítva.