Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Adatvédelmi tájékoztatót itt találja.

GYIK

Új, bontatlan készüléket kapok?

Igen, webáruházunkban legnagyobb arányban új, bontatlan készülékeket forgalmazunk. Nemrégiben megjelent az Outlet készülékek kategóriánk is, ahol felújított, illetve bontott csomagolású készülékeket is találsz. Utóbbiaknál ezt a termék nevében is feltüntetjük, így nem ér meglepetés.

Európai piacra szánt készüléket kapok?

Igen, kizárólag európai piacra szánt készülékeket forgalmazunk.

Van fizikai üzletetek?

Nincs fizikai üzletünk, kizárólag webáruházként üzemelünk. Személyes átvételre, ügyfélfogadásra ebből kifolyólag sajnos nincs lehetőség.

Csomagponton fizethetek utánvéttel?

Csomagpontra vagy automatába kizárólag előre fizetéssel szállítunk. Ha fontos számodra az utánvét lehetősége, házhozszállításnál választhatod ezt az opciót, és készpénzzel fizethetsz a futárnál.

Milyen utánvétes fizetési módra van lehetőségem?

Csomagjainkat házhozszállítás esetén, utánvét fizetési mód választásakor készpénzben rendezheted a futárnál. Ha kényelmesebb számodra a rendeléskor történő bankkártyás fizetés vagy az előre utalás, ezeket a fizetési módokat is kiválaszthatod.

Ha nem szeretnék egy összegben fizetni a kiválasztott készülékért, van más lehetőségem?

Ebben az esetben az online áruhitelt vagy a Coolmobile.hu részletfizetést javasoljuk. Áruhitelt 49.900 Ft és 1.000.000 Ft között igényelhetsz, az MBH Bank által meghatározott önerővel és részletekben. A részletfizetésre 50.000 Ft és 500.000 Ft között van lehetőséged 3 hónapos futamidővel, kamatmentesen. 

Hogyan igényelhetek online áruhitelt vagy részletfizetést?

Miután kosárba helyezted a szükséges termékeket, a Pénztárban válassz Házhozszállítás szállítási módot, majd "Coolmobile részletfizetés 0% THM-el, banki ügyintézés nélkül" vagy az "MBH online áruhitel" fizetési módot. A rendelés leadását követően rendszerünk átirányít a bank vagy a partnerünk felületére, ahol megkezdődik az elbírálás folyamata.

További információt itt találhatsz:

MBH Bank online áruhitel

Coolmobile.hu részletfizetés

Mennyi a szállítási határidő?

Termékeink adatlapján három különböző státuszt találsz.
A „Raktáron” státuszú termékeinket várhatóan 2-3 munkanapon belül,
a „Rendelhető” státuszú termékeinket pedig várhatóan 3-5 munkanapon belül szállítjuk ki.

„Kifutott” vagy „Ideiglenes hiány” státuszú termékeink aktuálisan nem elérhetők, azonban érdemes időnként ellenőrizni az oldalunkat, mivel készletünk naponta többször változik partnereink készletének függvényében.

Milyen szállítási módokat választhatok?

- Házhozszállítás GLS futárszoolgálattal
- GLS csomagautomata
- GLS csomagpont
- MPL csomagautomata
- MPL Posta Pont
- MPL postán maradó szállítás
- Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

A változtatás jogát fenntartjuk, további részleteket az alábbi linken találsz: https://www.coolmobile.hu/szallitasi_modok

Követhetem valahol a rendelésem állapotát? Kapok arról értesítőt, hogy mikor szállítják ki a csomagomat?

Minden esetben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról a megadott e-mail címen, valamint a csomagfeladás napján telefonon is. GLS házhozszállítás esetén a feladást követő munkanapon érkezik meg a csomag a megadott címre. A futárszolgálat hétköznapokon 8:00-16:00 óráig szállít, a kiszállítás napján pedig e-mailben értesítenek a kiszállítás 3 órás időintervallumáról.

Csomagpont, Posta Pont, vagy csomagautomata esetén is a feladást követő munkanapra várható a csomag érkezése, viszont ez függ az automaták kapacitásától, illetve a cím nyitvatartási idejétől. Ezekben az esetekben javasoljuk megvárni az MPL vagy a GLS értesítő SMS-ét vagy e-mailjét a részletekkel.

Megkapom a csomagszámomat a futárszolgálattól?

A futászolgálatok értesítő e-mailje nem tartalmazza a csomagszámot, viszont nyomon követheted az állapotát. Amennyiben bővebb infromációra, vagy a csomagszámra van szükséged, keress bátran elérhetőségeinken, ahol örömmel adunk részletesebb tájékoztatást.

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mi a teendőm?

A megrendelésről és a státuszváltásokról e-mailes tájékoztatást küldünk. Amennyiben ez nem érkezett meg hozzád, érdemes ellenőrizni a Spam vagy a Promóció mappát is. Amennyiben oda is sikertelen volt a kézbesítés, arra kérünk, hogy írj egy e-mailt az info@coolmobile.hu címre, hogy utánanézhessünk a rendelésednek.

Hogyan kapom meg a számlát a vásárlásomról?

A számlát e-mailben küldjük ki a szamlazz.hu rendszerén keresztül. Amennyiben nem érkezett meg hozzád, és a Spam vagy a Promóció mappában sem találtad, arra kérünk, hogy írj egy e-mailt a penzugy@coolmobile.hu címre, hogy kollégáink minél előbb pótolhassák.

Mit tartalmaz a telefonom doboza?

Az általunk forgalmazott okostelefonok dobozában a gyártó által gyárilag becsomagolt kiegészítőket találod. Ez a Samsung és az Apple készülékek esetében egy töltőkábelt és egy SIM tűt jelent, egyéb márkák esetében töltőfej és szilikontok is társulhat hozzájuk.

A szilikontok jellemzően a Xiaomi telefonok sajátossága, azonban a vásárlói visszajelzések alapján előfordul, hogy ezt a kiegészítőt is elhagyja a gyártó.

Mivel bontatlan készülékeket forgalmazunk, és nincs befolyásunk a gyártó protokolljára, sajnos nem áll módunkban ellenőrizni, illetve garantálni a doboz pontos tartalmát. Elérhetőségeinken azonban ügyfélszolgálatunk szívesen válaszol a rendelkezésünkre álló információk függvényében minden kérdésre.

Mennyi és milyen garancia érvényes a vásárolt termékre?

Termékeinkre forgalmazói garanciát vállalunk. A Magyarországon hatályos jogszabályoknak megfelelően sávos garanciát biztosítunk az alábbi módon:
10.000 Ft – 250.000 Ft-ig 2 év,
250.000 Ft felett pedig 3 év garancia jár a termékekre.

Céges vásárlók részére a garancia minden esetben 1 év.

Jótállási feltételeink további részleteit az alábbi linken találod:   https://www.coolmobile.hu/fogyaszto-barat

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Amennyiben a nálunk vásárolt készüléken hibát tapasztalsz, a garanciát rajtunk keresztül érvényesítheted. A rendelés adatait, a hiba részleteit – fényképes vagy videós dokumentációval – az info@coolmobile.hu e-mail címre várjuk. A kollégáink ezután egyeztetik veled a következő lépéseket.

Vállaltok szervizt nem nálatok vásárolt készülékre is?

Kizárólag a nálunk vásárolt termékek szervizelését vállaljuk az adott készülék garanciális időtartama alatt.

Mit takar a „Háztól-házig garancia” szolgáltatás?

Ha a vásárláskor igénybe vetted Háztól-házig garancia szolgáltatásunkat, meghibásodás esetén az oda-vissza szállítás költsége és szervezése a Webáruházunkat terheli.

További részleteket az alábbi linken találsz:  https://www.coolmobile.hu/haztol-hazig-garancia-szolgaltatas